Учням

Ребуси

Що таке Ребус?

Ребус - один із видів словесних ігор, популярних ще з давнини. Назва походить від латинського rebus (res) - річ, предмет, справа.
Ребус - це загадка, в котрій шукане слово чи фраза зображається у вигляді комбінації фігур, знаків, букв, тобто "предметів".
Ребус - загадка, в якій слова, що розгадуються, зображено у вигляді комбінації малюнків з літерами та іншими знаками.

Правила розгадування ребусів

  • слово або речення ділиться на такі частини, які можна зобразити у вигляді малюнка;

  • назви всіх зображених на малюнку предметів треба читати тільки в називному відмінку;

  • якщо предмет на малюнку повернений, його назву читають з права наліво;

  •  якщо зліва від малюнка стоять коми (одна чи декілька), то не читаються перші літери слова (якщо одна кома – не читається перша літера слова, якщо дві коми – не читаються дві перші літери слова і так само далі). Якщо коми стоять після малюнка, з права від нього – не читаються останні літери;

  •  якщо над малюнком зображено цифри, літери слід читати у вказаному порядку;

  •  якщо поряд із закресленою літерою написано іншу, її слід читати замість закресленої. Іноді в цьому випадку між літерами ставиться знак рівності;

  •  якщо частина слова вимовляється як числівник, у ребусі вона зображується цифрами та числами (40А – сорока);

  •  якщо у малюнка немає ніяких додаткових знаків, слід враховувати тільки першу букву назви зображеного предмета;

  •  багато частин зашифрованих слів позначають відповідним розміщенням літер та малюнків. Слова, в яких є сполучення букв НА, ПІД, НАД, ЗА, можна зобразити за допомогою розміщення літер або предметів одного над іншим або за іншим. Літери З та В можуть стати прийменниками. Якщо літера складена з інших букв, при читанні використовується прийменник 3.


Лабіринти
Чи вірно, що?
Чи зможеш розшукати?
Вікторина
Кмітливий математик

Онлайн - ігри
http://www.detgazeta.ru/flesh.html - читай уважно інструкцію до кожної гри, правильно виконуй завдання -  і ти зможеш стати переможцем

Як готувати домашні завдання

1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний. 
3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, 
знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках. 
4. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, 
робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, 
скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання. 
6. Між уроками роби перерви.
7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати. 
8. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на 
окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. 
(Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці). 
9. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це 
потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження. 
10. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще 
зрозуміти й запам'ятати матеріал. 
11. Складай план усної відповіді. 
12. Перевіряй себе.



Як удосконалити свою увагу
1.    Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її 
об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.
2.    Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.
3.    Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація уваги потребує твоїх свідомих 
4.    Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.
5.    Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.
6.    Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно 
вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.
7.    Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як не звичай 
(наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян).
8.    Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?».
9.    Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється, достатньо буває одного цього запитання. 
Якщо не допомогло – зміні положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи 
10.Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від 
часу: «На яке запитання щойно відповідав однокласник?», «Яке запитання щойно 
11.Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання – просто повтори його, можна 
12.Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді 
обсяг уваги збільшується.
13.Намагайся набути максимальну кількість навчальних навичок, вони здійснюються без 
участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого.
14.Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.
15.Щоб привернути свою увагу до матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм 
16.Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.
17.Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, 
незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки.
18.Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності 
19.Враховуй, що ступень і обсяг уваги пов’язані зворотною залежністю – збільшення 
обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки. Тому 
важливий матеріал повторюй окремо.
20.Вигадай свій власний жест (по коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя 
увага зменшується цей рух м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію.
21.Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, 
відповідне освітлення тощо).
22.Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги 
зменшується, а отже тобі потрібно приділити більше часу (повторень) для виконання



У тебе проблеми у спілкуванні?

Дотримуйся наступних принципів!
Досить часто хлопці й дівчата потрапляють у ситуації, коли їм важко зробити пер¬ший крок до знайомства, особливо, із людиною протилежної статі, перший крок до примирення. За цим стоять глибокі переживання: страх, роздратування, несподівана агресивність. Усе це може ускладнювати життя. Але при бажанні завжди можна знайти вихід.
Пам'ятай!
1. Найважливішим є саме перший крок. Тому, якщо ти хочеш познайомитися чи помиритися, йди першим назустріч людині, не чекай і не думай, що це повинна зробити вона.
2. Посміхайся! Твоя посмішка свідчить про добрі наміри.
3. Частіше називай ім'я співрозмовника. Для кожного звук власного імені найсолодший і найважливіший звук людської мови.
4. Проявляй щиру зацікавленість.
5. Інтонацією, виразом обличчя, позою покажи зацікавленість.
6. Намагайся знайти цікаву тему для розмови. Розмова «ні про що», про футбол, погоду, фільм теж може дати хороший результат. Важливо те, що контакт уже відбув¬ся.
7. Налаштовуйся на людину, уважно слухай її. Слухати набагато важче, аніж гово¬рити самому. Уважно спостерігай за іншими, намагайся якомога глибше зрозуміти по¬відомлення (те, про що говорить інший), запам'ятовуй почуте, перед тим як дати відповідь.
8. Слова не обов 'язково найважливіші елементи повідомлень. Ми спілкуємося навіть тоді, коли мовчимо.
9. Будь відкритим, випромінюй тепло, і воно повернеться до тебе.

Якщо виникають конфліктні ситуації при спілкуванні

…виражати згоду тобі допоможуть такі фрази:

Це не викликає заперечень (сумніву)…

Я готовий з цим погодитися…

Мені близькі ці думки…

Я поділяю (підтримую) точку зору (думку)…

Я теж хотів це (про це) сказати…

Моя точка зору (моя думка, моя позиція) повністю збігається…

Ніхто і не заперечує…


Ти не образиш іншого, якщо вираження своєї незгоди почнеш зі слів:

Мені так не здається…

Я думаю по-іншому (навпаки)…

Я дотримуюсь іншої думки…

У мене інша (протилежна) точка зору…

Я дозволю собі не погодитися з тобою…

На жаль, не можу погодитися з тобою…
Мені хотілося б висловити свою незгоду…


1 коментар: